Marketing plan je derivacija Poslovnog plana, s naglaskom na proizvod ili uslugu, cijenu, promociju i distribuciju. Osnova za izradu Marketing plana je detaljna analiza tržišta i lokacije (s naglaskom na tržište prodaje), bez obzira u kojem ćete sektoru poslovati i čime se baviti te sa kakvim poduzećem i poreznim tretmanom. Početnu točku za njegovu izradu ili bazu za razradu možemo pronaći upravo u Poslovnom planu, naravno ako je isti napravljen prema standardnoj i od struke prihvaćenoj metodologiji. Kroz Marketing plan se definiraju ciljne skupine odnosno kome će se prodavati (budući) proizvodi i/ili usluge, ali i pomoću kojih će se to kanala istima pristupiti i sa njima komunicirati. Ukoliko znamo kome se obraćamo u nastupu kod predstavljanja onoga što planiramo nuditi tržištu, lakše ćemo odrediti i kanale putem kojih ćemo doći do tih ciljnih skupina. Lokacijski aspekti projekta razmatraju se najčešće sa njegove mikro, mezo i makro razine, te se svaka od njih obrađuje zasebno u cilju donošenja zaključka o kvaliteti konkretne lokacije. Razina lokacije i njezina važnost za neki konkretan projekt, varira u ovisnosti o različitim faktorima. Primjerice, za projekt praonice rublja ili skladišta bitna je dostupnost vozilom, dok je za projekt Internet prodaje takva stavka potpuno irelevantna.
Kod ovih se elaborata najčešće uzima u obzir nekoliko alternativa za postizanje ciljeva projekta. Jedna od alternativa je da se nastavi bez promjena, što pruža bazu za uspoređivanje. Uspoređuju se troškovi i koristi kako bi se donijela odluka o budućem postupanju sa nekim projektom. Ovakvi su elaborati po svom sastavu najsličniji investicijskim studijama i studijama gospodarske opravdanosti.
Ova usluga obuhvaća niz zadataka i procesa, općenito s ciljem razvijanja i provedbe mogućnosti rasta tvrtke koja nas angažira za posao. Odnosi se na područje teorije poslovanja, trgovine i organizacijskih struktura. Poslovni razvoj je stvaranje dugoročne vrijednosti za tvrtku, njezine zaposlenike, kupce, dobavljače, tržišta na kojima djeluje i odnose između svih tih elemenata.