Napomena: informacije su sastavljene iz nacrta Poziva objavljenog na e-Savjetovanju 01.07.2022. godine, što znači da su moguća su odstupanja u pojedinim segmentima.
Cilj najavljenog Poziva: jačanje kapaciteta kulturnih i kreativnih industrija za poslovanje na jedinstvenom digitalnom tržištu u skladu s novim regulatornim i zakonodavnim okvirom te razvoj novih inovativnih proizvoda i usluga, što će doprinijeti kulturnoj i medijskoj raznolikosti i pluralizmu
Prihvatljivi prijavitelji su iz sljedećih područja:
- arhitektura
- audiovizualne djelatnosti uključujući videoigre
- mediji
- baština
- dizajn
- izvedbene umjetnosti
- knjiga i nakladništvo
- primijenjene i vizualne umjetnosti
Osnovna djelatnost prijavitelja treba biti razvoj, stvaranje, proizvodnja, distribucija i/ili plasman proizvoda i usluga visoke razine kulturno umjetničke vrijednosti.
Prihvatljivi prijavitelji:
Grupa A:
- Trgovačka društva i obrti kojima nije osnivač tijelo javne vlasti;
- Ustanove u kulturi kojima nije osnivač tijelo javne vlasti.
Grupa B:
- Fizičke osobe koje profesionalno obavljaju umjetničku djelatnost;
- Umjetničke organizacije registrirane sukladno Zakonu o pravima samostalnih umjetnika i poticanju kulturnog i umjetničkog stvaralaštva, upisane u Registar umjetničkih organizacija kod Ministarstva kulture i medija.
Iznosi sredstava:
Ukupan raspoloživi iznos bespovratnih sredstava: 33.000.000,00 EUR
Raspoloživi iznos sredstava prema grupama: | NAJNIŽI IZNOS POTPORE | NAJVIŠI IZNOS POTPORE |
GRUPA A (26.544.561,00 EUR) (Regionalna potpora + potpora male vrijednosti) | 40.000,00 EUR | 1.000.000,00 EUR |
GRUPA B (6.636.140,00 EUR) (Potpora male vrijednosti) | 15.000,00 EUR | 200.000,00 EUR |
Intenziteti potpora:
Grupa A – državne potpore, uključujući i potpore male vrijednosti za aktivnosti povezane s provedbom projekta:
- Regionalne potpore za ulaganje:
- Grad Zagreb: mala poduzeća 55%, srednja poduzeća 45%;
- Panonska Hrvatska: mala poduzeća 70%, srednja poduzeća 60%;
- Sjeverna Hrvatska: mala poduzeća 70%, srednja poduzeća 60%;
- Jadranska Hrvatska: mala poduzeća 60%, srednja poduzeća 50%.
- Potpore za savjetodavne usluge u korist MSP-ova – do 50% prihvatljivih troškova.
- Potpore MSP-ovima za sudjelovanje na sajmovima – do 50% prihvatljivih troškova.
- Potpore za usavršavanje:
- Srednji poduzetnici: do 60% prihvatljivih troškova, odnosno 70% ako se usavršavanje provodi za radnike s invaliditetom ili radnike u nepovoljnom položaju;
- Mikro i mali poduzetnici: do 70% prihvatljivih troškova usavršavanja.
- Potpore male vrijednosti – de minimis: za aktivnosti povezane s provedbom projekta – intenzitet potpore ne smije premašiti 50% prihvatljivih troškova projekta.
Grupa B – potpore male vrijednosti (de minimis):
Iznos potpore male vrijednosti koja se temeljem ovog poziva može dodijeliti po projektu ne može iznositi više od 200.000,00 EUR, poštujući ograničenja vezana za pragove dodjele potpore male vrijednosti utvrđena u članku 3. Uredbe Komisije (EU) br. 1407/2013.
Maksimalan intenzitet potpore koja se može dodijeliti iznosi 85% ukupno prihvatljivih troškova.
Ukupan iznos potpore male vrijednosti koja se po državi članici dodjeljuje jednom poduzetniku ne smije prelaziti 200.000,00 EUR u tekućoj fiskalnoj godini te tijekom prethodne dvije fiskalne godine.
Prihvatljivi troškovi:
Grupa A
Regionalne potpore
- Trošak gradnje, rekonstrukcije/modernizacije zgrada, poslovnih prostora, drugih objekata i uređenje pripadajućih parcela (uključujući energetsku obnovu i komunalni doprinos);
- Nabava novih strojeva, opreme, alata te troškovi informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja (softver);
- Nabava informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja (hardver);
- Nabava nematerijalne imovine u obliku patenata, autorskih prava, znanja i drugih vrsta intelektualnog vlasništva;
- Trošak uporabne dozvole i energetskog certifikata;
- Troškovi plaća osoblja;
- Neizravni troškovi po fiksnoj stopi od 15% prihvatljivih izravnih troškova osoblja.
Savjetodavne usluge
- Izrada planova i strategija digitalizacije poduzeća, izrada dokumentacije za nabavu, stručni nadzor građenja, ostale usluge povezane s projektom ulaganja.
Potpore za sudjelovanje na sajmovima
- Troškovi najma, uređivanja i vođenja štanda pri sudjelovanju poduzetnika na određenom sajmu ili izložbi povezano s projektom.
Usavršavanje djelatnika
- Troškovi savjetodavnih usluga povezanih s projektom usavršavanja;
- Troškovi predavača za sate tijekom kojih su predavači sudjelovali u obuci, troškovi povezani s predavačima i polaznicima koji su izravno povezani s projektom usavršavanja.
Potpore male vrijednosti
- Upravljanje projektom:
- Vanjski stručnjak za pripremu natječajne dokumentacije (prihvatljiv trošak od datuma objave Poziva; maksimalno do 5.500,00 EUR);
- Vanjski stručnjak za upravljanje projektom (prihvatljivo do 25.000,00 EUR);
- Vanjski stručnjak za izradu projektno-tehničke dokumentacije (prihvatljiv trošak od 01.02.2020. godine);
- Revizija projekta (obvezno za projekte ukupne vrijednosti preko 200.000,00 EUR, do 10.000,00 EUR).
- Plaće osoblja koje će raditi na provedbi projekta (za ugovore o radu na neodređeno i određeno vrijeme).
Grupa B
- Održavanje, preuređenje i/ili modernizacija zgrada, poslovnih prostora, drugih objekata i pripadajućih parcela (uključujući energetsku obnovu te neizravne troškove po fiksnoj stopi od 7% prihvatljivih izravnih troškova projekta);
- Nabava novih strojeva, opreme/uređaja i alata;
- Nabava informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja (softver/hardver),
- Nabava nematerijalne imovine u obliku patenata, autorskih prava, znanja i drugih vrsta intelektualnog vlasništva;
- Troškovi plaća osoblja koje će raditi na provedbi projekta;
- Najam, uređivanje i vođenje štanda na sajmu;
- Usluge izrade planova i strategija digitalizacije i organizacije poslovanja;
- Troškovi povezani sa predavačima i polaznicima za potrebe usavršavanja;
- Troškovi savjetodavnih usluga povezanih s usavršavanjem;
- Usluge vanjskih stručnjaka za pripremu projektnog prijedloga (do 2.700,00 EUR);
- Usluge vanjskih stručnjaka za upravljanje projektom (do 4.000,00 EUR);
- Usluge vanjskih stručnjaka za pripremu i provođenje postupaka nabave (maksimalni iznos nije određen);
- Usluge izrade projektno-tehničke dokumentacije (maksimalni iznos nije određen).
Caetus Business Consulting nudi stručnu i kvalitetnu pripremu i provedbu projekata po modelu usluge ključ-u-ruke.
Za više detalja te kako biste na vrijeme započeli s pripremom projektnih prijedloga, javite nam se na:
- info@caetus.hr
- 099/3077-580
Vaš uspjeh je i naš uspjeh!